Wednesday 11 April 2012

Din seria: "Tata, eu cum imi dau seama cand cresc?"



Apropiatii o cunosc bine pe Miruna, nepoata mea, pentru ca vorbesc mult despre ea.
Este un copil inspirational, de care ma minunez in fiecare zi. Imi da si motive pentru ca nu se poate opri din pus intrebari destepte.
Nu ma laud cu ea ca nu e meritul meu ca e foarte inteligenta dar imi e draga de ii sorb cuvintele de pe buze. Si nu ai cum sa nu faci asta cand ea pune intrebari, gen: "tati, eu cum imi dau seama cand cresc?"; "mami, care e diferenta intre posibil si probabil? si, ce inseamna cand zici: mai vedem?".
Tatal i-a raspuns ca nu are cum sa isi dea seama cand creste pentru ca asta se intampla in somn, fapt care nu a convins-o ca trebuie sa doarma la pranz.
Mama, nu i-a explicat foarte clar ce inseamna "mai vedem", dar a inteles repede ca inseamna "Sigur, NU!".
Iar cand am tachinat-o eu pe ea cu intrebarea: "Bulbii aia pe care i-ai plantat, sunt de flori sau de ceapa?", a replicat apasat ca nu o sa afle decat atunci cand o sa rasara ceva din ei... Logic, de altfel.

Treaba e ca are doar 5 ani si face parte dintr-o generatie superba.
Si vine randul meu sa ma/va intreb: ne nastem destepti si ne prostim pe parcurs?

No comments:

Post a Comment